مصاحبه پایگاه اطلاع رسانی پیام آزادگان با مسئول ترابری دومین همایش موصل2
 

س: لطفا خود را معرفی نموده و در مورد کمیته ترابری توضیحاتی را بفرمائید.

ج: بنده محسن لیاقت هستم و خدمت شما هستم

 س:مسئولیت شما در این همایش چیست؟

ج: بنده خادمی هستم که در واحد ترابری این همایش خدمت می کنم

س: توضیح دهید وظایف ترابری در این همایش چیست؟

ج:وظیفه کمیته ترابری تامین بخشی از نیاز واحدهای دیگر نسبت به جا به جایی و حمل و نقل کلیه دوستان

 س: استارت کار ترابری از کی خورده شد؟

ج: تقریبا 1 ماه پیش

س: چند نفر از دوستان آزاده خدمتگزار آزادگان عزیز در این همایش می باشند؟

ج: حدود 20 نفر از دوستان به صورت تخصصی این کار را انجام می دهند و 30 نفر دیگر در حاشیه کار فعالیت می کنند

س: از آزادگان عزیز کسی داوطلب شده است که با وسیله نقیله خود در خدمت این همایش باشد؟

ج: به نکته خوبی اشاره کردید واحد ترابری اینطور نبود که شکل بگیرد و از مجموعه های دیگر استفاده شود جهت وسیله نقلیه

این بود که دوستان خود جوش این قضیه را انجام بدهند و این خود نشان دهنده این است که نسبت به این کار دلگرم هستند و پشتکاری وافری داشتند که ما این را این چند روزه دیده ایم و دوستان رقبت دارند که خود متولی این کار باشند و بار را از دوش دیگران بردارند چه با وسیله نقلیه خود چه به صورت جسمی

س: شما استقبال آزادگان موصل دو در این همایش را چگونه پیش بینی می کردید؟

ج: ما نسبت به همایش قبلی که 2 سال پیش در مشهد مقدس برگزار شد انتظار بود که استقبال بهتری انجام شود اما نواقصی هم در کار بود که من فکر میکنم در این همایش برطرف شده با این وجود ما هنوز برنامه را در نقطه ایده ال نمی بینیم که سعی میکنیم در برنامه های بعدی به نقطه ایده ال نزدیکتر شویم.

س: شما چه پیامی دارید برای همرزمان خود برای همایش های بعدی که قصد برگزاری دارید برای بچه های موصل خیبر و به صورت عموم برای آزادگان دیگر

ج: البته بنده خود را قابل این نمیدانم که برای دوستان آزاده خود پیامی داشته باشم ولی این نصیحت را به خودم می گویم که این حفظ و انسجام تاثیراتی در زندگی ما می گذارد و خواهد گذاشت که ما این را عینا دیدیم و این دوستان این رابطه ها را قطع نکنند که خیلی انشاء ا.. خیر وبرکت در ثمره زندگیشان خواهد بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:دومین همایش موصل2 ,ساعت 15:11 توسط بمانی| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com